וירג'יניה המערבית

הצג מודעות

Realigro.co.il הוא מנוע החיפוש הגלובלי הראשון נדלן שבו אפשר לחפש מודעות על בתים למכירה ב- וירג'יניה המערבית

נכס למכירה במערב וירג 'יניה

מערב וירג 'יניה היא מדינה מאוחדת של ארצות הברית של אמריקה, הממוקם באזור Appalachian, במזרח ארצות הברית. הבירה היא צ'רלסטון.

היא גובלת וירג'יניה מדרום-מזרח, קנטקי לדרום-מערב, אוהיו מצפון-מערב, פנסילבניה מצפון, ומרילנד לצפון-מזרח.

שוק הנדל"ן בארה"ב עשה היטב עד כה בשנת 2018 עם המוכרים שיש נהנו ברוב המדינות. באופן כללי יש ביקוש נכסים מרובים למכירה במערב. חוקי המס האחרונות הגדילו את השכר עבור אמריקאים רבים. מדינות רבות זקוקות נואשות לנכסים זולים יותר בשוק, במקום לאמצעים עתירי-סוף.

אם אתה מעוניין לקנות נכס חדש במערב וירג 'יניה, זה הזמן לנקוט פעולה. למרות זאת הוא שוק תחרותי ברוב האזורים, הריבית היא הנמוכה ביותר צריך להישאר כך די הרבה זמן. מומחים נדל"ן צופים כי הריבית על המשכנתא יעלה בסוף שנת 2018, מה שעלול לגרום לשווקי הנדל"ן לרדת במדינות שונות.

נכסים חדשים למכירה במערב וירג 'יניה היו לשים על השוק באזורים של צ'רלסטון, הנטינגטון ופארקסבורג בפברואר.

מאז מערב וירג 'יניה מצב שוק הנדל"ן לעתים קרובות בקנה אחד עם ביצועים טובים של שוק העבודה, זה רעיון טוב לשקול גם גורמים אלה.

השנה נראה שיפור בשוק העבודה במערב וירג'יניה מבטיח. הוא ראה עלייה של 0.4%. רוב המשרות החדשות היו בענפי הפנאי והאירוח, אך גם בתחום המסחר, התחבורה והשירותים הציבוריים.

Morgantown היה אחד הערים הראשונות יש ביקוש גבוה עבור נכס למכירה במערב וירג 'יניה כתוצאה של הנפילה הכלכלית של המדינה. ומחקר מדורגת מורגנטאון כעיר העשירית הטובה ביותר של המדינה לנהל עסקים.

ערים כמו Fairmount היו מוצלחים כי הם היו אחד השווקים היציבים ביותר הנדל"ן בארץ.

דוגמה מצוינת נוספת של הכלכלה המערבית הגוברת של וירג 'יניה ו שוק הנדל"ן הוא שוק הנדל"ן צ'רלסטון.

הערך המשוער של נכסים למכירה במערב וירג 'יניה גדל ב -1.1% בשנה האחרונה. וזה צפוי כי שוק הנדל"ן יגדל ל -3.6% עד 2019. עם השיפור של שוק הנדל"ן ברחבי הארץ, מומחים מאמינים כי גם את שוק הנדל"ן וירג 'יניה המערבית יהיה בסדר במהלך 2018

2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB